We R Siblings

We R Siblings

CORETAN BERMULA

Hidup dah x lama .. dosa ??

salam kawan2 ..

post atas tu ?? oh betul pe ?? hidup di dunia ni hanya sementara je .. tah esok luse kita mati .. saya pun x pasti bile saya mati .. tapi setahu saya banyak dosa dah saya buat sepanjang sye hidup .. sye dah x mampu hidup lagi sebab takut banyak lagi dosa yang dilakukan .. dosa ngan mak ayah , ngan kawan2 and ramai lagi .. apa saya mampu hanya mohon kepada pencipta kita agar pencipta sentiasa bersama saya dan dan berdoa siang malam agar pintu hati saya x pernah tutup untuk menerima agama saya sekarang sebagai agama yang kekal dan abadi dan juga semua hamba ALLAH saya mohon moga anda memaafkan semua kesalahan saya ..

saya tahu kesalahan saya banyak ngan ibu bapa keluarga kawan2 tapi saya nak mereka tahu jauh dari sudut hati saya x pernah ada niat nak buat macam tu .. Demi ALLAH , perbuatan saya selalu melakukannye tapi hati x pernah berniat macam tu .. saya sentiasa berpesan kepada diri sendiri supaya menerima apa sahaja keburukan kawan terhadap kita .. sebab erti sebuah persahabatan tu tinggi .. sehingga kini saya belum temui sahabat yang betul2 menerima saya baik atau buruk saya .. hanya ALLAH yang mengenali diri ini yang sebenar ..


YA ALLAH jika aku masih diperlukan dalam dunia ini kau panjangkanlah umur ku , jika aku ini tidak berguna sebagai hambamu kau kembalikan aku kepadamu , aku takut jika ku hidup lama aku akan memusnahkan diriku lagi dengan pelbagai dosa dengan sengaja atau x ..  sesungguhnya aku ingin merasa nikmat syurgaku .. sebagai mana aku hidup bahagia di dunia ni bersama ibu bapa , keluargaku dan 6 sahabat ( JWISNA ) yang sangat ku kasihi , begitula aku inginkan di syurga kelak ..

No comments:

Post a Comment