We R Siblings

We R Siblings

CORETAN BERMULA

tiada apa yang indah selain ??

salam ..

tajuk atas tu ??
ok tiada apa yang indah melainkan kenangan saya bersahabat bersama

JIA
SHIFA
NAD
AMAL
WANI

1) kami prank bufday sme2
2) kami mandi sme2
3) kami g mkn sme2
4) kami lepak sme2
5) kami tido sme2
6) lepak dataran nilai sme2
7) kami ketawa sama2 ..

tpi saya yang hilangkan semua memori tu ..

ade sebab mengapa saya lakukan sedemikian .. biarlah hanya allah dan saya je tahu kenapa ..
manusia bole berkata2 tentang apa jua perkara yang saya lakukan .. tafsir pelbagai cerita .. saya hanya mampu melihat semuanya ..

p/s = mulut berkata tapi hati x berniat sedemikian rupa ..
         mulut lafaz kata putus tapi hati x pernah terdetik sedikit pun ..

maafkan saya kawan2 .. selama persahabatan kita , saya lah yang paling nakal , paling kuat merajuk , paling kuat menyusahkan kawan2 , selalu ganggu kawan2 , usik kwan2 ketika belajar ..

apa yang saya nak kawan2 tau , walaupun saya lakukan ini atas alasan sye sendiri tpi saya x pernah berhenti menyayangi kawan2 dan kenangan persahabatan kita xkan saya lupe smpi bile2 .. ok !!

buat jia - saya tahu awk kawan yg baik , selalu menjaga saya , saya doakan yang terbaik buat awk ... ok ??
              pasal **** tu xyh pikir la .. awk berhak dapat lebih dri org tu ok ??
buat nad - sori tau selama ni sye kcu awk ke k .. kalau awk kacau sye tu , sye x marah pun .. ok ?? jgn
                 tersinggung ngan saya .. saya ikhlas kwn ngan awk .. jga abg ferdaus tu elok2 k ..
buat shifa - hi baby , terima kasih sbb selalu nasihatkan saya pasal ******** .. saya x kisah dah sebab die yg
                 nak mcm ni .. saya tahu die baik dan awk pun baik .. saya minta maaf tau kat awk banyak2 ..
                 happy bufday kat awk .. insya allah nnti sye pos hadiah awk kat ATHIRAH .. kalau awk sudi awk
                 amikla .. kalau x sudi buang je la .. ok .. jaga tuan mus elok2 .. awk berhak dapat mus yg selalu
                 protect awk .. +____+
buat amal - ni sorg lagi kwn sye , ok .. amal jaga diri je k .. teruskan dgn cite2 awk .. =)
buat wani - hah jangan selalu ****** merata .. hehe .. xpe la awk comel kan .. underwear tu gantung tempat
                  leklok sikit k .. senyum selalu ..

ok .. ciptakan kenangan persahabatan yang indah antara korang ber5 .. ok ..


lagu ini saya tujukan khas buat kawan2 :


Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini
Ok dah memang
Bukan mudah untuk ku menerima hakikat
Dalam hidup ini sentiasa ku tersekat
Apa yang ku harapkan
Kasih sayang yang suci murni
Tetapi semuanya hilang setelah kau pergi
Dulu hari-hari ku berwarna warni
Kini kian mendung
Ia tinggal satu memori
Jangan jangan lepaskan genggamanku ini
Hidupku hanya bermakna jika kau di sini

Mana janji mana erti
Kenapa gembiraku kini menjadi sepi
Musnah segala apa yang ku impikan
Tetapi ku tetap tabah
Kerana Tuhan yang menentukan
Kau tetap pergi apakan daya
Walaupun ku telah mencuba sedaya upaya
Ku harapkan ini sesuatu yang kekal
Namun ku terpaksa melepaskanmu baby
Selamat tinggal
Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini
Tiada ertinya kau tinggalkan aku
Sedangkan teramat ku mengasihi dirimu
Cuba ingat semua yang kita pernah lalui
Sayang bukalah fikiranmu kembali
Ku tak mahu hidup tanpamu di sisi
Hanya kau seorang yang pernah aku kasihi
Jangan pergi jangan pergi
Jangan tinggalkan aku begini
Jika aku yang engkau cintai
Kenapa semua ini
Kenapa semua ini
Mengapa semua ini
Jika aku yang kau cinta
Mengapa semua ini
Kenapa semua jadi begini
Kenapa mengapa
Jangan pergi jangan pergi
Jangan tinggalkan aku begini
Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini 
Walau ku pergi sayangku
Dalam jiwaku ini
Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal

bubye and take kawan2 ..

No comments:

Post a Comment