We R Siblings

We R Siblings

CORETAN BERMULA

Hidup dah x lama .. dosa ??

salam kawan2 ..

post atas tu ?? oh betul pe ?? hidup di dunia ni hanya sementara je .. tah esok luse kita mati .. saya pun x pasti bile saya mati .. tapi setahu saya banyak dosa dah saya buat sepanjang sye hidup .. sye dah x mampu hidup lagi sebab takut banyak lagi dosa yang dilakukan .. dosa ngan mak ayah , ngan kawan2 and ramai lagi .. apa saya mampu hanya mohon kepada pencipta kita agar pencipta sentiasa bersama saya dan dan berdoa siang malam agar pintu hati saya x pernah tutup untuk menerima agama saya sekarang sebagai agama yang kekal dan abadi dan juga semua hamba ALLAH saya mohon moga anda memaafkan semua kesalahan saya ..

saya tahu kesalahan saya banyak ngan ibu bapa keluarga kawan2 tapi saya nak mereka tahu jauh dari sudut hati saya x pernah ada niat nak buat macam tu .. Demi ALLAH , perbuatan saya selalu melakukannye tapi hati x pernah berniat macam tu .. saya sentiasa berpesan kepada diri sendiri supaya menerima apa sahaja keburukan kawan terhadap kita .. sebab erti sebuah persahabatan tu tinggi .. sehingga kini saya belum temui sahabat yang betul2 menerima saya baik atau buruk saya .. hanya ALLAH yang mengenali diri ini yang sebenar ..


YA ALLAH jika aku masih diperlukan dalam dunia ini kau panjangkanlah umur ku , jika aku ini tidak berguna sebagai hambamu kau kembalikan aku kepadamu , aku takut jika ku hidup lama aku akan memusnahkan diriku lagi dengan pelbagai dosa dengan sengaja atau x ..  sesungguhnya aku ingin merasa nikmat syurgaku .. sebagai mana aku hidup bahagia di dunia ni bersama ibu bapa , keluargaku dan 6 sahabat ( JWISNA ) yang sangat ku kasihi , begitula aku inginkan di syurga kelak ..

HB INSYIRAH ANUAR



My friend ..

Happy Bufday ..

Sori x dapat sambut bufday sme2 ..

Umur dah 19 .. 

hehe .. 

dah besar dah .. 

k la ..

HB ..



bubye .. 

tiada apa yang indah selain ??

salam ..

tajuk atas tu ??
ok tiada apa yang indah melainkan kenangan saya bersahabat bersama

JIA
SHIFA
NAD
AMAL
WANI

1) kami prank bufday sme2
2) kami mandi sme2
3) kami g mkn sme2
4) kami lepak sme2
5) kami tido sme2
6) lepak dataran nilai sme2
7) kami ketawa sama2 ..

tpi saya yang hilangkan semua memori tu ..

ade sebab mengapa saya lakukan sedemikian .. biarlah hanya allah dan saya je tahu kenapa ..
manusia bole berkata2 tentang apa jua perkara yang saya lakukan .. tafsir pelbagai cerita .. saya hanya mampu melihat semuanya ..

p/s = mulut berkata tapi hati x berniat sedemikian rupa ..
         mulut lafaz kata putus tapi hati x pernah terdetik sedikit pun ..

maafkan saya kawan2 .. selama persahabatan kita , saya lah yang paling nakal , paling kuat merajuk , paling kuat menyusahkan kawan2 , selalu ganggu kawan2 , usik kwan2 ketika belajar ..

apa yang saya nak kawan2 tau , walaupun saya lakukan ini atas alasan sye sendiri tpi saya x pernah berhenti menyayangi kawan2 dan kenangan persahabatan kita xkan saya lupe smpi bile2 .. ok !!

buat jia - saya tahu awk kawan yg baik , selalu menjaga saya , saya doakan yang terbaik buat awk ... ok ??
              pasal **** tu xyh pikir la .. awk berhak dapat lebih dri org tu ok ??
buat nad - sori tau selama ni sye kcu awk ke k .. kalau awk kacau sye tu , sye x marah pun .. ok ?? jgn
                 tersinggung ngan saya .. saya ikhlas kwn ngan awk .. jga abg ferdaus tu elok2 k ..
buat shifa - hi baby , terima kasih sbb selalu nasihatkan saya pasal ******** .. saya x kisah dah sebab die yg
                 nak mcm ni .. saya tahu die baik dan awk pun baik .. saya minta maaf tau kat awk banyak2 ..
                 happy bufday kat awk .. insya allah nnti sye pos hadiah awk kat ATHIRAH .. kalau awk sudi awk
                 amikla .. kalau x sudi buang je la .. ok .. jaga tuan mus elok2 .. awk berhak dapat mus yg selalu
                 protect awk .. +____+
buat amal - ni sorg lagi kwn sye , ok .. amal jaga diri je k .. teruskan dgn cite2 awk .. =)
buat wani - hah jangan selalu ****** merata .. hehe .. xpe la awk comel kan .. underwear tu gantung tempat
                  leklok sikit k .. senyum selalu ..

ok .. ciptakan kenangan persahabatan yang indah antara korang ber5 .. ok ..


lagu ini saya tujukan khas buat kawan2 :


Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini
Ok dah memang
Bukan mudah untuk ku menerima hakikat
Dalam hidup ini sentiasa ku tersekat
Apa yang ku harapkan
Kasih sayang yang suci murni
Tetapi semuanya hilang setelah kau pergi
Dulu hari-hari ku berwarna warni
Kini kian mendung
Ia tinggal satu memori
Jangan jangan lepaskan genggamanku ini
Hidupku hanya bermakna jika kau di sini

Mana janji mana erti
Kenapa gembiraku kini menjadi sepi
Musnah segala apa yang ku impikan
Tetapi ku tetap tabah
Kerana Tuhan yang menentukan
Kau tetap pergi apakan daya
Walaupun ku telah mencuba sedaya upaya
Ku harapkan ini sesuatu yang kekal
Namun ku terpaksa melepaskanmu baby
Selamat tinggal
Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini
Tiada ertinya kau tinggalkan aku
Sedangkan teramat ku mengasihi dirimu
Cuba ingat semua yang kita pernah lalui
Sayang bukalah fikiranmu kembali
Ku tak mahu hidup tanpamu di sisi
Hanya kau seorang yang pernah aku kasihi
Jangan pergi jangan pergi
Jangan tinggalkan aku begini
Jika aku yang engkau cintai
Kenapa semua ini
Kenapa semua ini
Mengapa semua ini
Jika aku yang kau cinta
Mengapa semua ini
Kenapa semua jadi begini
Kenapa mengapa
Jangan pergi jangan pergi
Jangan tinggalkan aku begini
Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini 
Walau ku pergi sayangku
Dalam jiwaku ini
Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal

bubye and take kawan2 ..

best la ..

mission complete .. hapuskan kwan2 lama .. <3 bubye ..

salam april semua =)

assalamualaikum ..

sori ye pencoret semua .. lme sepi je tanpe berite ..
k2 .. hri ni nak cerite pasal ape erk ?? k la cite pasal bufday bash artis kesayangan sye ..

spe lagi kalau bukan LISA SURIHANI .. 

cerita die mcm ni .. mule2 sye ni suke like fanpage artis kat FB .. tetibe terlike page LSSC .. so kwn2 jom like .. then tetibe dpt satu inbox ..

and seterusnya nye la .. lepas borak bla3x then sye pun terima jemputan die ..

hati je gembira tuhan je  tahu ..

saya ni puas pkir nk bgi hadiah pe untuk lisa .. last2 bagi  apa ?? nak tahu .. teka erk .. jap g sye upload pic ..
memang seronok la .. dpt jumpe kengkawan baru .. happy sesangat .. lisa pun sporting .. memang happening la .. TQ to LSSC .. korang jgn lupe join page tu .. 

k ni pic mse event :


ni hadiah dri Lisa Surihani FANS


mse die tiup lilin


jeng2 .. ni la hadiahnye


ni my adik ngan lisa


ni hadiah ke dua


ni semua lisa sign 


hehe tq LISA


ni hadiah ketiga .. FERRERO ROCHER


sye ngan LISA


team LSSC fans


k la tu je tuk mlm ni .. bubye

artis di sana sini

artis ??

haha aku selalu gak terserempak ngan artis .. ni antaranya ..


aku ngan MAWI


aku ngan TOI dan YANA


aku ngan FARAH BREEP2


aku ngan SEIN DAN NANA


aku ngan MIA SARA


aku ngan FIZZ


aku ngan REZA


aku ngan geng SEHATI BERDANSA


aku ngan AC MIZAL


aku ngan ZUL 2BY2


aku ngan ISMA AF


aku ngan DAUS ANUM IWAN


aku ngan AIZAT


aku ngan ZAMARUL HISHAM


aku ngan IQRAM DINZLY


aku ngan DATO CT


aku ngan ADIRA AF


aku ngan AMY SEARCH


aku ngan HAIZA DEEN 


aku ngan PAKNIL


aku ngan IWAN AF


aku ngan LISA SURIHANI


aku ngan AIN AF


aku ngan ZIZAN RAJALAWAK


aku ngan MAULANA AF


aku ngan SYAFIE NASWIP


aku ngan TOMOK 

ni antara artis2 yang pernah aku jumpe ..


sekian .. bubye